-24% op canvasafdrukken en kamerverdelers [ Aanbieding geldig tot 2018/07/23 ] zie
  • <%= message %>

Veel gestelde vragen

Welke producten zijn verkrijgbaar bij bimago.nl?


Bimago.nl winkel heeft een ruime keuze aan schilderijen en decoratieve artikelen. Hier vindt u een galerie met meer dan 4000 originele, fenomenale motieven, die besteld kunnen worden in de vorm van handgeschilderde schilderijen, digitale prints op canvas, plexiglas plaat of schuimplaat. De site biedt ook een brede keuze van decoratieve muurstickers en reproducties van schilderijen van Oude Meesters aan. In de toekomst zijn wij van plan om meer interessante producten te bieden dus blijf op de hoogte!

Hoe maak ik een bestelling?


U kunt gemakkelijk en snel bestellen, rechtstreeks op onze site: www.bimago.nl. Gekozen product gewoon toevoegen aan de winkelwagen en de instructies vervolgen. Als u meer gedetailleerde informatie over de volgende stappen van het bestelprocess wilt hebben, klik hier.

Welke vormen van betaling zijn beschikbaar in de winkel bimago.nl?


In onze winkel kunt u gebruik maken van de meest populaire vormen van betaling. U kunt kiezen uit een snelle en veilige online betaalmethode (Paypal, credit card, on-line overdracht) of een simpele bankoverschrijving direct op onze rekening.

Kan ik betalen bij aflevering?


Helaas bieden wij deze mogelijkheid niet aan. Elke bestelling wordt eerst na de betaling bewerkstelligd en daarom is de betaling bij aflevering onmogelijk.

Wat is de levertijd?


De Levertijd varieert afhankelijk van het soort product. Voor meer informatie over de levertijd klik hier.

Wat zijn de verzendkosten?


De verzendkosten van onze producten zijn afhankelijk van het afleveradres en ze zijn voor elk artikel afzonderlijk in rekening gebracht. De standaard verzendkosten van één beeld naar Nederland zijn 14,90 euro. Wanneer u een paar artikelen wilt kopen, dan wordt het bedrag van de verzendkosten van elk 2e en elk volgend artikel 50% gekort. Meer gedetailleerde informatie over de verzendkosten/verzending kunnen hier gevonden worden.

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?


Wij zijn ons bewust van het feit dat onze producten kwetsbaar zijn, daarom proberen wij dat het proces van de verpakking in detail uitgewerkt is. Bovendien worden alle schilderijen en muurstickers verpakt in overeenstemming met de eisen van gereputeerde koeriersbedrijven, zoals DPD en UPS. Schade aan de goederen tijdens het vervoer komt zelden voor - maar als zoiets gebeurt, neem dan contact op met onze klantenservice: wij zullen u zo spoedig mogelijk proberen te helpen om het probleem op te lossen.

Mag ik de schilderij teruggeven als het niet aan mij verwachtingen voldoet?


Ja, natuurlijk, klanten hebben een recht op retourneren. Bestelde artikelen kunnen geretourneerd worden aan de verkoper binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket (wij vragen u om eerder een mail naar ons klantenservice te sturen). Voor meer informatie, klik hier.

Hoe kan ik de muurstickers aanbrengen? Zijn ze voor ieder achtergrond geschikt?


Aanvullende informatie voor het thema "Aanbrengen van muurstickers" vindt u hier. Onze muurstickers kunnen op iedere gladde, vetvrije en siliconenvrije achtergrond opgeplakt worden. Wij geven u advies de muurstickers niet op wandtapijten met structuur of groffe oppervlakten aantebrengen. (Een muursticker houd dan niet zo goed vast en kan gemakkelijk beschadigd worden).

Kan ik de muurstickers zonder problemen weer afplakken?


Ja, dat is mogelijk. De muursticker kan alleen één keer op de muur geplakt worden. Na het afplakken van de muursticker blijft aan de muur lijm plakken – daarom suggereren wij de muren nogmaals te schilderen.

Is de muursticker vochtigheidsbestendig en kan ik deze b.v. in de badkamer opplakken?


Ja, de muurstickers zijn vochtigheidsbestendig en kunnen in de badkamer opgeplakt worden. Het motief zal echter niet direkt in een waterstraal gehouden worden.