Veelgestelde vragen - De coronavirus pandemie
We blijven uw bestellingen uitvoeren: #thuisblijven #onlinewinkelen

Zijn online bestellingen nog mogelijk?


Online bestellingen bij bimago.nl zijn nog steeds mogelijk. Als verkoper en fabrikant van de aangeboden goederen werken wij non-stop voor u en realiseren wij alle bestellingen die wij u vervolgens toesturen. Levertijden kunnen veranderen afhankelijk van de ontwikkeling van de situatie. We houden je op de hoogte van alle beslissingen. Op onze website vindt u altijd de actuele productietijden van al onze producten. Heel erg bedankt voor je begrip!

Werkt uw klantenservice normaal?


Onze klantenservice is altijd bereikbaar. We willen u echter verzekeren dat de gezondheid van onze medewerkers en klanten onze topprioriteit is. Daarom werken onze klantenservicemedewerkers momenteel in het thuiskantoor. Dit heeft echter geen invloed op de processen die u implementeert en de beschikbaarheid van ons Bimago-team, dat voor u beschikbaar is.

Is online winkelen nu veilig?


Online winkelen is momenteel de beste optie als u goederen wilt kopen. U loopt geen risico als u thuis voor uw computer winkelt en contact met andere mensen die mogelijk ziek zijn, vermijdt. Bovendien herinneren we u er voortdurend aan dat online winkelen de handigste vorm van winkelen is. U kunt online winkelen als u daar zin in heeft, op elk moment, wanneer u maar wilt en waar u maar wilt.

Wordt mijn bestelling op tijd geleverd?


Wij werken al jaren samen met de grootste koeriersbedrijven wereldwijd die worden gekenmerkt door een hoog niveau van professionaliteit - pakketten die naar u worden verzonden, worden veilig en op tijd bij u afgeleverd. In de huidige situatie kunnen er echter langere levertijden en opschortingen zijn om redenen waar wij en koeriersbedrijven geen controle over hebben. In extreme gevallen (overheidsbesluiten in individuele landen) zijn bepaalde gebieden mogelijk tijdelijk gesloten en kunnen wij uw pakket daarom niet bij u afleveren.

Wat als ik mijn pakket niet kan ophalen?


Onder de huidige, uitzonderlijke, zeer dynamische omstandigheden kan het voorkomen dat het verzenden van pakketten niet mogelijk is of vertraagd is. Het zou gebeuren als gevolg van redenen buiten onze controle en buiten de controle van onze koeriersbedrijven - ze kunnen ook ontstaan ​​als gevolg van overheidsbesluiten. In dit geval is onze klantenservice bereikbaar (e-mail: [email protected]). Als de situatie dit vereist, neemt ons klantenserviceteam onmiddellijk contact met u op om de situatie op te lossen.

Hoeveel tijd heb ik om een ​​artikel te retourneren?


Volgens de EU-wetgeving is de deadline voor het retourneren van goederen in online winkels 14 dagen. Bij bimago is deze tijd echter meer dan twee keer verlengd: u kunt ons binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen zonder opgaaf van redenen een retour sturen. terugsturen. We moedigen u aan om bij ons te winkelen!

Is het veilig om uw goederen te vervaardigen?


De gezondheid van onze klanten en medewerkers is onze topprioriteit. Momenteel organiseren we ons werk op deze manier om een ​​hoog niveau van veiligheid te bieden op het gebied van hygiëne en bescherming van de leveringen die aan onze klanten worden geleverd onder de huidige omstandigheden. We werken constant en leveren producten aan onze klanten, waarbij we zowel de interne als externe situatie volgen.

Moet ik extra beveiligingsregels volgen wanneer ik mijn pakket ophaal?


Online winkelen is veilig voor uw gezondheid. Pak pakketten op die zo veilig mogelijk bij u worden afgeleverd. De meeste koeriersbedrijven hebben de handtekening van de ontvanger niet nodig in de corona-crisis - veel koeriers leveren de goederen alleen aan de deur van uw appartement. We raden u ook aan uw handen te wassen telkens wanneer u uw pakket aanraakt.